broloes Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Nu har jeg søgt nettet så tyndt nogen der kan hjælpe mig med at få back office på dansk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Er det dig, jeg har svaret på Amino? Link to comment Share on other sites More sharing options...
broloes Posted May 8, 2012 Author Share Posted May 8, 2012 Er det dig, jeg har svaret på Amino? Ja det er det jeg har fået selve shoppen på dansk men ikke admin har installeret det fra back office men jeg får ikke back office på dansk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Har du konfigureret så du bruger dansk - jf. mit sidste svar på Amino? Hvis ja, og det stadig ikke virker: Vælg Mine indstillinger øverst til venstre, find Theme, vælg et andet, end du står på, f.eks. oldschool eller flashyturtle - Gem. Vælg det theme du stod på og klik Gem igen - så bør den opdatere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts