Frank van der Voort Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Hallo allemaal, Ik kwam er net achter dat in productoverzicht op fabrikant een dubbele title zit. Ik maak gebruik van de laatste prestashop versie. Als voorbeeld er moet staan (zoals ik heb ingevuld): Topkwaliteit banden van het Duitse merk Continental. Maar nu staat er: Topkwaliteit banden van het Duitse merk ContinentalContinental - Mijnshop Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Waar zoek je dit? Want als je bij meta title en meta beschrijving het zelfde in vult dan krijg je dit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank van der Voort Posted May 7, 2012 Author Share Posted May 7, 2012 Ik heb niet hetzelfde ingevuld bij meta title en meta beschrijving. Het stuk 'Continental - Mijnschop' heb ik ook nergens ingevoerd als meta title of beschrijving. Dat wordt er gewoon achter gezet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 De aanvulling 'Fabrikant - Mijnshop' wordt door Prestashop zelf in de metatitel gezet. Wat je zou kunnen doen is het volgende zelf als metatitel in te vullen voor je gebruikte voorbeeld: 'Topkwaliteit banden van het Duitse merk:'. Daarmee wordt de volledige metatitel dan 'Topkwaliteit banden van het Duitse merk:Continental - Mijnshop' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts