webactor Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Halløj venner Er der egentlig nogen der ved / kender til en manual / guide af Prestashop på dansk ? Jeg fandt den her som jeg har uploadet på Issuu http://issuu.com/web...shop-user-guide Mvh | Best Regards Kimo Webactor.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Hej Kimo Hvis det er en komplet guide på dansk, tror jeg du får problemer med at finde en.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
webactor Posted May 12, 2012 Author Share Posted May 12, 2012 Halløj Napz Hmmm - egentlig tænkte jeg bare på sådan en "lige til og enkel" doku. / manual Du ved hvor der sådan lige står beskrevet hvorledes man indsætter nye produkter osv. Men nå det kan være jeg selv må i gang Mvh | Best Regards Kimo Webactor.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Hej Kimo Jeg ved at på youtube findes der en del danske prestashop videoer.. Du kan tjekke dem ud LIGE HER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts