VickyK Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 (edited) Hej Hvad betyder dette? (se billede)... - Tak, Betina og Vicky Edited May 4, 2012 by VickyK (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 Har du rodet med homefeatured modulet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted May 4, 2012 Author Share Posted May 4, 2012 ikke bevidst? hvad går det ud på??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 Det er modulet til at skrive tekst eller lægge billeder ind på forsiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted May 4, 2012 Author Share Posted May 4, 2012 Det er modulet til at skrive tekst eller lægge billeder ind på forsiden. Så jeg skal finde filerne "homefeatured" i moduler, blandt de downloadede filer og overfører dem til ftp'en? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 Nu skriver du downloadede filer? Du skal finde modulet i din PrestaShop installation og uploade modulet igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted May 6, 2012 Author Share Posted May 6, 2012 Nu skriver du downloadede filer? Du skal finde modulet i din PrestaShop installation og uploade modulet igen. Ja, det er også det jeg mener. Jeg har jo downloaded Prestashop filerne og det er åbenbart i forbindelse med overførslen til ftp'en at noget er gået galt, så der mangler nogle ting. Men jeg prøver at finde filerne og uploade dem. ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts