MyCharlot Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 (edited) Nu har jeg ledt og ledt, men KAN ikke finde ud af, hvor jeg ændrer e-mail adressen i kontaktformularen? Man skulle jo tro, det var "contact-form.tpl", men nej. Så prøvede jeg "ContactController.php". Heller ikke. Nogen, der kan hjælpe? mvh My Edited May 6, 2012 by MyCharlot (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyCharlot Posted May 4, 2012 Author Share Posted May 4, 2012 Jeg har prøvet længe nu at rette i e-mailen, når du trykker på send i kontaktformularen. ContactController.php og contact-form.tpl - men ingen af dem duer. Nogen, der kan hjælpe? mvh My Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyCharlot Posted May 4, 2012 Author Share Posted May 4, 2012 Jeg har prøvet længe nu at rette i e-mailen, når du trykker på send i kontaktformularen. ContactController.php og contact-form.tpl - men ingen af dem duer. Nogen, der kan hjælpe? mvh My Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tvmania Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 (edited) Nu er jeg ikke en haj til dette her - men jeg har måske et bud Edited May 4, 2012 by Tvmania (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyCharlot Posted May 4, 2012 Author Share Posted May 4, 2012 Jeg har prøvet længe nu at rette i e-mailen, når du trykker på send i kontaktformularen. ContactController.php og contact-form.tpl - men ingen af dem duer. Nogen, der kan hjaelpe? mvh My Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 Hvilken email? Den du modtager eller den som kunden modtager som kvittering? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyCharlot Posted May 6, 2012 Author Share Posted May 6, 2012 http://baadudstyr-online.dk/da/kontakt-os Når du trykker på send knappen, skal mailen som kunden sender gerne gå et bestemt sted hen. Hvor retter jeg det?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyCharlot Posted May 6, 2012 Author Share Posted May 6, 2012 Det var altså ikke for at spamme, at jeg har sendt mailen flere gange. Da jeg havde trykket "post", fik jeg en error-side, der sagde "prøv igen" ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Backoffice Employees Contacts Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyCharlot Posted May 6, 2012 Author Share Posted May 6, 2012 Tak for dit svar. Det var jo helt rigtigt - det ledte mig i hvert fald på rette spor. Vi havde 4 modtagere, og det er altså "webmaster"-en, der står som modtager af mails fra kontaktsiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Velbekomme.. En god ting er at søge efter problemet på Google, da de fleste tråde her på forumet bliver indekseret ret hurtigt. Jeg bruger sjældent den interne søgefunktion. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyCharlot Posted May 6, 2012 Author Share Posted May 6, 2012 Ok det vil jeg gøre. Tak igen ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts