Paulus244 Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 Waneer iemand wat wil bestellen, en is aanbeland bij verzenden krijg je te zien: Er zijn geen vervoerders die op dit adres bezorgen beschikbaar. Terwijl ik wel een vervoerder heb aangemaakt, en hierbij ook alle zones heb ingesteld. Heb verder geen price of weight range Iemand een idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 hoi paulus , dit heeft toch met de instellingen te maken van je vervoerder , kan je wat meer vertellen ? bedoel hoe heb je de vervoerder aangemaakt enz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimfid Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Dat probleem heb ik ook maar nu blijkt dat er bij registratie geen land gekozen kan worden. Dan weet het systeem ook niet wat die moet laten zien. Bij mij is de hele landen lijst verdwenen. Ik vermoed dat dat hier ook een oorzaak zou kunnen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 hoi wim , ook dit zijn instellingen welke niet goed staan ,, en is inderdaad de oorzaak ,,bij jou dan bij de topic starter is het enkel en alleen de instellingen van de carrier Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpk Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Ik zit hier met hetzelfde probleem. Ik heb al van alles afgezocht, maar nergens vind ik een oplossing. Help pls. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 (edited) hoi welk probleem heb je precies ? heb je een vervoerder aangemaakt en ook verwezen naar een zone ? en in deze zone staat oa nederland ? (dit omdat er mensen zijn die wat proberen met de zones en blijkt dat oa nederland of zo er niet tussenstaat) kijk even bij de volgende topics: http://www.prestashop.com/forums/topic/146920-tnt-verzendkosten/page__p__708055?do=findComment&comment=708055 en deze http://www.prestashop.com/forums/topic/151936-vervoerder-op-gewicht/page__p__736827__hl__verzendkosten__fromsearch__1?do=findComment&comment=736827 Edited May 8, 2012 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpk Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 hoi welk probleem heb je precies ? heb je een vervoerder aangemaakt en ook verwezen naar een zone ? en in deze zone staat oa nederland ? (dit omdat er mensen zijn die wat proberen met de zones en blijkt dat oa nederland of zo er niet tussenstaat) Er is inderdaad een vervoerder aangemaakt en in de zones staan Europa, Europe (out E.U) en Belgium. Ziie bijlage Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 kan je een afdruk tonen van je zones ? shipping---> zones Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpk Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 kan je een afdruk tonen van je zones ? shipping---> zones Beste, Ik heb het ondertussen gevonden. Bedankt voor de aandcht dat u aan het probleem hebt besteed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Beste, Ik heb het ondertussen gevonden. Bedankt voor de aandcht dat u aan het probleem hebt besteed. hoi jpk, mooi om te horen , wat was het probleem ? is misschien handig voor andere mensen, ik neem aan dat de zones niet geactiveerd waren ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpk Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 hoi jpk, mooi om te horen , wat was het probleem ? is misschien handig voor andere mensen, ik neem aan dat de zones niet geactiveerd waren ? Ik had in de tab "Shipping" de Fees by carrier, geographical zone, and ranges niet ingevuld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 ow okies tnx voor de info dacht zelf even dat ,omdat je dus enkele zones veranderd had in eerste instantie dat deze niet geactiveerd waren, denk tevens dat de poster idem heeft met dit probleem 90% van dit probleem ligt aan de instellingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts