boytang_ Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 Hej derude. Jeg er simpelthen ved at få grå hård af min shop. Jeg har standard sprog sat til dansk, samtidig har jeg dansk som det eneste sprog aktiveret. Problemet er at hvis jeg prøver at åbne siden i en ældre firefox version får jeg url: dscartech.dk/da og hvis jeg åbner i IE får jeg 404 fejl. Synes næsten jeg har prøvet alt. Sidens url er: dscartech.dk På forhånd tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Prøv at slette din .htaccess fil i roden af din shop og generer en ny fil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boytang_ Posted May 1, 2012 Author Share Posted May 1, 2012 Det har jeg lige prøvet. Men det virker desværre ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
boytang_ Posted May 1, 2012 Author Share Posted May 1, 2012 Jeg har fået det til at virke indtil videre. Det jeg gjorde var at ændre permissions fra 644 til 666. Bare til hvis der var en anden som skulle få brug for det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 chmod 666 giver rettighederne læse, skrive og udføre, og det er bestemt ikke en god ide. Prøv i stedet med 755 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts