Kmurer Posted April 28, 2012 Share Posted April 28, 2012 Er det muligt at slå lagerstyring fra på udvalgte varer ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 28, 2012 Share Posted April 28, 2012 Nej, ikke umiddelbart (mig bekendt). Lagerstyring gælder for hele shoppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kmurer Posted April 28, 2012 Author Share Posted April 28, 2012 Tak for svaret grunden til jeg spørg er at jeg har et problem når jeg samler flere varer, af samme slags i en pakke får jeg minus i lagerbeholdningen har beskrevet det her http://www.prestashop.com/forums/topic/165805-pakker-og-lagerstyring/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 28, 2012 Share Posted April 28, 2012 Jeg kender desværre ikke til brug af pakker (har ikke rigtig kigget nærmere på det). Måske kan du have held til at finde noget om det på det engelske forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts