ebuch Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Hej Hva for et modul er blivet brugt til slideshows ? og hva for et til facebook gruppe ude i side? begge er set hos Jojoba.dk m.v.h Elias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Så må jeg jo hellere svare:-) Slideshow hedder DS Superslider - et købemodul. Der findes mange forskellige. Jeg er ved at opdatere mit design og her kommer jeg til at bruge et andet modul som dog minder meget om det. Så det er blot at Google efter flash eller slider moduler. Facebook-delen i højre side er blot Facebooks egen kode, der er indsat i en tpl fil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ebuch Posted April 25, 2012 Author Share Posted April 25, 2012 kan man få mere en 2 sider i slideshowet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Ja, jeg kan anbefale dig at Google efter modulet og læse beskrivelsen, der hvor det købes. Det er vist nemmere, end at jeg skal supportere et modul, jeg har installeret;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts