Casper0219 Posted April 22, 2012 Share Posted April 22, 2012 Hejsa. Er der nogen der kan fortælle hvordan jeg kan få PS til at vise alle mine produkter når jeg trykker ind i en kategori? Vh. Casper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted April 22, 2012 Share Posted April 22, 2012 Du vælger under hvert produkt hvilken kategori at produktet skal ligge i.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper0219 Posted April 22, 2012 Author Share Posted April 22, 2012 Jeg udtrykte mig ikke klart nok, jeg mener når man trykker under en kategori, så kommer der som standard 10 produkter frem, kan man indstille det så i stedet for at der er flere sider med produkter at man så bare kan have en lang side med feks 100 produkter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted April 22, 2012 Share Posted April 22, 2012 Backoffice -> Preferences -> Products -> Vare pr. side Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper0219 Posted April 22, 2012 Author Share Posted April 22, 2012 Haha jeg takker mange gange synes ellers jeg havde kigget over det hele :S God Søndag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts