shadowaem Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Hey allemaal ik ben nog nieuw, Alleen ik heb een rot probleem als ik een product wil toevoegen aan mijn catalogus krijg ik deze fout melding?? 1 fout Fout opgetreden tijdens het aanmaken van het object. product Kan iemand mij misschien helpen ik zit al over mijn deadline heen dat ik open moet gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fr@ncky Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Je bent erg karig met informatie en ik denk dat deze oorzaak zowat vanalles kan zijn. Misschien eens proberen met een csv te importeren, als dit lukt weet je al zeker dat je database werkt en je catalogus zelf werkt. Dan kan je weer verder zoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowaem Posted April 20, 2012 Author Share Posted April 20, 2012 Nee, helaas ik heb alles geprobeerd en csv'tjes krijg ik ook fout meldingen ik kan alleen catogorien maken en sub catogorien kan iemand mij aub helpen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fr@ncky Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Heb je al een keertje een nieuwe installatie geprobeerd? Misschien is er wat misgelopen met de database of zo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowaem Posted April 20, 2012 Author Share Posted April 20, 2012 Sorry ben nog nieuw, maar raak ik dan niet alles kwijt aangezien ik er een template in heb zitten die ik aangeschaft heb en aangepast dmv de modules etc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fr@ncky Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Heb je die template en die modules niet nog ter beschikking om te herinstalleren? Ik zou zeggen Installeer eens opnieuw. En voeg een product toe. Installeer dan je template en probeer nog eens. Als het dan niet meer gaat weet je dat er een fout in de template zit. Anders probeer je het ook zio met de modules. Ik had begin deze week een probleem met het importeren van een catalogus. Uiteindelijk bleek dit te liggen aan de combinatie Installatron-taalkeuze-nederlands. DUs het zit soms in een klein hoekje. Ik had dit door na 14 keer te installeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Het is waarschijnlijk een probleem in je database, wel wat oud maar misschien heb je hier wat aan http://www.prestasho...post__p__317312 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts