Arendtsen Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Hejsa. Jeg er ny ud i verden af Prestashop og forsøger desperat at få styr på tingene. Det jeg står og skal bruge er noget der kan give rabat på en række af forskellige produkter. Så hvis man køber 10 af en bestemt vare så ryger stk. prisen fx. ned fra 12kr til 10kr stk. Er der en nem måde at gøre det eller er der et modul der kan klare dette? :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Jeg kan ikke lige helt gennemskue, om du mener sammensatte varer eller blot en specifik vare? Hvis ja til det sidste, så kan du definere det på fanebladet "Priser" på den enkelte vare (i version 1.4.x) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arendtsen Posted April 18, 2012 Author Share Posted April 18, 2012 Jeg tænker på en kategori af forskellige vare. Så hvis man køber 2 af vare A, 3 af vare B, 3 af vare C og 2 af vare D så rammer man grænsen så man får rabatten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Hmm, nej det kan du ikke "out of the box". Jeg mener også, den problematik har været oppe at vende for nylig her i forum - men kan ikke huske, om vedkommende fandt et modul til det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arendtsen Posted April 18, 2012 Author Share Posted April 18, 2012 Øv. :-/ Ikke lige det jeg havde håbet på. Nå jeg må finde en løsning, med mindre der er andre der har en genial ide? :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted April 27, 2012 Share Posted April 27, 2012 Hej der er et gratis modul der gør tricket her. http://www.presto-changeo.com/dk/prestashop-free-modules/81-category-quantity-discount.html Meget nemt at sætte op og du kan give flerstyks rabat hvis feks.. kunden køber 3 af en vare og 2 af en anden ..og så opnår 5stk pris på begge varer Aupino 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arendtsen Posted April 27, 2012 Author Share Posted April 27, 2012 Hej der er et gratis modul der gør tricket her. http://www.presto-ch...y-discount.html Meget nemt at sætte op og du kan give flerstyks rabat hvis feks.. kunden køber 3 af en vare og 2 af en anden ..og så opnår 5stk pris på begge varer Aupino Super! Det vil jeg lynhurtigt tage et kig på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts