JeePee Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 halloBen al tijdje bezig met een site te maken , alleen vroeg ik mij af of de standaard paypal module werktAangezien ik maar 1 paypal account heb weet ik niet hoe ik deze kan testen in de shopIemand tips? En op welke site komt de klant na betaling via paypal ? En wordt de status ook automatisch aangepast na een bestelling ? Weet iemand een manier om dit te testen ?? Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Het schijnt dat de default PayPal module de nodige onhebbelijkheden heeft, er is een beta2 module van Paul C, maar of die beter werkt weet ik niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeePee Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 Hallo, had er iets over gelezen , maar wat ik er van begreep is dat als je met verschillende valuta's werkt er problemen ontstaan. Ik gebruik alleen euro's , maar weet niet of hij goed werkt . Ik zie wel live shops incl. paypal module maar weet niet of daar iets aan aangepast is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy H Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Hi Jeepee,Ik moet zelf het Paypal gedeelte ook nog testen. Voor boxershorts.nl gebruik ik nog oscommerce, voor yourbelt.com moet ik eerlijk zeggen paypal ook nog testen.. als het zover is zal ik de resultaten delen, misschien Tropisch Bruin, ask him! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Er zijn veel problemen met de PayPal module, lees je in op de diverse topics en doe er je voordeel mee.En ja, goed testen voordat je live gaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeePee Posted April 10, 2009 Author Share Posted April 10, 2009 Hallo, zou je een test willen doen van € 0,01 op mijn site zonder verzendkosten Dan maak ik een produkt aan op de site , en zal hem dan via een PM sturen ? (Link) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeePee Posted April 10, 2009 Author Share Posted April 10, 2009 Heb inmiddels een test kunnen doen , werkt prima gebruik alleen euro's dus voor meedere valuta's niet getestIs gewoon de standaard module uit de laatste versie ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted April 11, 2009 Share Posted April 11, 2009 Heb inmiddels een test kunnen doen , werkt prima gebruik alleen euro's dus voor meedere valuta's niet getestIs gewoon de standaard module uit de laatste versie ! Ik accepteer ook alleen Euro's, dus in dat opzicht werkt hij prima dus.Bedankt voor de terugkoppeling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts