Frens Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Hoi, Ik krijg bij aanmelding nieuwsbrief en tevens activatie voucher , 2 mails met als onderwerp (of in elk geval op de 1e regel); Newsletter voucher en Newsletter confirmation Dit wil ik vertalen , maar kom het nergens tegen ! Bij translations mail staat bij newsletter.html : Geen onderwerp gevonden voor of het onderwerp wordt aangemaakt in de database het gaat om de module/blocknewsletter Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Dat is gek. Ik zie toch echt voor beide emails een invulveld voor het onderwerp met al een vertaling ingevuld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 15, 2012 Author Share Posted April 15, 2012 Dat is gek. Ik zie toch echt voor beide emails een invulveld voor het onderwerp met al een vertaling ingevuld. Gaat het bij jou ook om het de newsletter.html in NL - E-mail template vertalingen ik zie geen veld onderwerp, bij bv contact.html zie ik dat wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 15, 2012 Author Share Posted April 15, 2012 eigenlijk kan je het onderwerp ook niet zien ??!! dit staat niet in de email template maar wordt , in de lang.php gezet , al vind ik hier ook geen vertaling van in de BO Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Er is bij de email template vertalingen een sectie "modules emails:" Daarin vind je dan "Emails voor blocknewsletter module" En hier kan ik toch echt de onderwerpen voor zowel newsletter_conf als newsletter_voucher aanpassen. Check anders de schrijfrechten voor de folders en files in de blocknewletter folder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 15, 2012 Author Share Posted April 15, 2012 (edited) Er is bij de email template vertalingen een sectie "modules emails:" Daarin vind je dan "Emails voor blocknewsletter module" En hier kan ik toch echt de onderwerpen voor zowel newsletter_conf als newsletter_voucher aanpassen. Check anders de schrijfrechten voor de folders en files in de blocknewletter folder. bedankt.. klopt staat helemaal onderaan >>modules emails: alleen staat er niks onder,dus leeg Ik heb in een andere PS van me gekeken en daar staan wel de betreffende modules eronder edit , deze heb ik geinstaleerd Nieuwsbrief blok v1.4 door PrestaShop edit 2 ik heb de module birthdaypresent ook eens geïnstalleerd , deze zie ik ook niet Hoop dat het geen BUG is in ver 1473 Edited April 15, 2012 by Frens (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Ik heb het gecheckt in PS 1.4.7.3 en bij mij werkt het wel goed... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 16, 2012 Author Share Posted April 16, 2012 (edited) Ik heb het gecheckt in PS 1.4.7.3 en bij mij werkt het wel goed... Fijn , ,kijken of ik het opgelost krijg kan op moment niks bedenken, anderzijds is er een newsletter_conf. html bestand en een nl.php Maar het liep al niet zo goed met de email vertalingen , dan zal er wel meer aan de hand zijn --------------- edit Met de nieuwste versie van admin/tabs/AdminTranslations.php zijn de "mail modules" weer zichtbaar alleen krijg ik dan (weer) de melding Warning : file_exists() [ function.file-exists ]: open_basedir restriction in effect. File(/home/xxxxx/domains/xxx.nl/public_html/modules/index.php/mails) is not within the allowed path(s): (/home/xxxxxx/:/tmp:/var/tmp:/usr/local/lib/php/) in /home/xxxxxxxx/domains/xxxx.nl/public_html/iadmin/tabs/AdminTranslations.php on line 147 Edited April 16, 2012 by Frens (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts