Paulus244 Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Ik ben redelijk nieuw met prestashop... heb gezien dat het probleem bij meerdere voorkomt maar ik heb nog niet de oplossing gevonden. Als ik bij modules een bestand wil uploaden (zip file), of via een URL en ik klik op upload, dan gebeurt er niets? De pagina vernieuwd wel maar de module wordt niet toegevoegd? Iemand die mij kan helpen? BvD, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Een andere oplossing; Kun je het bestand/map niet gewoon FTP-en naar je server (uitgepakt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulus244 Posted April 14, 2012 Author Share Posted April 14, 2012 Een andere oplossing; Kun je het bestand/map niet gewoon FTP-en naar je server (uitgepakt) Nou dat wil ik ook gaan proberen. Maar het probleem is dat ik daar op dit moment niet bij kan.. aangezien ik de site voor iemand anders maak. Wellicht dat er een andere oplossing is? Anders moet ik nog maar even afwachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Je zou eens verder kunnen zoeken op het probleem, of je een oplossing tegenkomt. Ik heb het zelf ook maar los het dus als aangegeven op. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 (edited) Mis ik nu in een keer een post hier?? geen PS ... Edited April 14, 2012 by Frens (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts