jeltje79 Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Hallo, ik heb een balk op de site en deze wil ik graag veranderen van kleur. ik heb al gekeken met de firebug in firefox maar kan het niet vinden hieronder heb ik de kleuren die het eigenlijk moet zijn #483C32 #8B8589 #E4717A weet iemand waar het staat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 het zou handig zijn als we wisten welke balk je bedoelt Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkeY Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Als je de snelzoekbalk in de header bedoelt dan kun je alles aanpassen in modules/blocksearch/blocksearch.css Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeltje79 Posted April 12, 2012 Author Share Posted April 12, 2012 het zou handig zijn als we wisten welke balk je bedoelt oh sorry, vergeten. mag ik de naam van de site hier vermelden of is er een andere manier hoe ik het hier kan vermelden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 dat mag . .en aangeven welke balk Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeltje79 Posted April 12, 2012 Author Share Posted April 12, 2012 2ehandsgoedjes.nl de blauw rood en gele balk en als je met de muis over "home" in de balk gaat is ook alles gekleurd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 je moet eens kijken in de map modules/ blocktopmenu hier staat onder meer de css en img map in , in deze laatste staan bestanden als bg_blocktopmenu.png , hier moet je de kleur van veranderen in een afb.editor , maak hier wel een kopie van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts