dragonfood Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Hallo als newbie zijnde vraag ik me af, is het mogelijk al dan niet met betaalde module om een voorraadlijst uit te kunnen printen ? Voorheen had ik en kant en klare website en had ik de mogelijkheid om a) een klantenlijst uit te printen en een voorraadlijst Ontzettend makkelijk voor het end van het jaar om je balans op te kunnen maken. Is die mogelijkheid er ook in Prestashop ? Met groet, Marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank van der Voort Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Ik heb ook naar een module zitten zoeken om een voorraadlijst te kunnen uitprinten. Kwam op deze uit: http://addons.prestashop.com/en/export/3240-etat-du-stock.html. Maar uiteindelijk toch besloten om het straks (als de webshop af is) bij te houden in Excel. Weet dus ook verder niet of die module goed werkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonfood Posted April 13, 2012 Author Share Posted April 13, 2012 Hmm bedankt maar heel eerlijk gezegd ziet dat er niet uit. Zijn er nog andere opties ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
steviger Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 Hallo als newbie zijnde vraag ik me af, is het mogelijk al dan niet met betaalde module om een voorraadlijst uit te kunnen printen ? Voorheen had ik en kant en klare website en had ik de mogelijkheid om a) een klantenlijst uit te printen en een voorraadlijst Ontzettend makkelijk voor het end van het jaar om je balans op te kunnen maken. Is die mogelijkheid er ook in Prestashop ? Met groet, Marco Hi, Met deze gratis module kun je de complete voorraad in PDF uitdraaien. Hij staat hier doorbladeren naar pagina14, daar staat de downloadlink. Gr. Steven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts