m k Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Jeg forsøger at undersøge hvorvidt det er muligt at oprette en vare med 2 forskellige farver og også 2 forskellige priser. Jeg vil gerne have 3 forskellige slags mængderabat - altså i alt 6 forskellige priser på samme vare. Samtidig vil der være forskell i antal af emballage(paller) skal tilskrives alt efter købt mængde. Kan dette lade sig gøre i prestashop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Jeg har selv mega problemer med at styrer paller i Prestashop - eks. hvis man køber belægningsten og den skal pålægge paller efter 12,5 m2 Jeg har ikke kunne løse den men måske du kan ? Jeg lytter med;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m k Posted April 12, 2012 Author Share Posted April 12, 2012 Måske der findes et andet CMS bedre gearet til at løse det?? I mit tilfælde skal den tilskrive en palle ved køb af et bestemt antal, jeg tænker jeg kan komme et stykke af vejen ved at styre det med vægt af hver vare i stedet. Men så vidt jeg kan se er betingelserne for fragt generelle, derfor dur den løsning heller ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts