marijngeelen Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Hallo, Ik wil graag mijn checkout "customizen". Hoe kan ik dit doen? Mijn website bouwer kan dit niet voor mij doen zegt hij, maar aangezien prestashop open-source is zou dit toch moeten kunnen? Graag reactie, Groetjes, Marijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Hoi, De layout kun je aanpassen in je themes map hier vind je oa de .tpl files en css bestanden Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Alles is mogelijk in een open source platform zoals Prestashop Maar hoe en waar je de aanpassingen moet doen hangt af van wat je precies wilt veranderen. Als het gaat om de layout dan moet je inderdaad in de aanpassingen doen in de .tpl en .css bestanden van je theme en eventueel modules, net wat Frens zegt. Ingrijpender aanpassingen (van functies bijv.) doe je meestal in de ,php files maar kan ook deels in de .tpl files. Maar hiervoor moet je goed weten wat je doet, anders heb je de kans dat je shop niet meer goed werkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts