Johan F Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Jag ska uppgradera min version från 1.4.4.0 till 1.4.7.3 men får fan inte det att fungera. När jag provar modulen autoupgrade så säger den (This release does not allow autoupgrade). Hur fan ska man kunna uppgradera sidan då håller på att bli tokig har suttit hela dagen med detta och letat på nätet men hittar inte hur man ska göra. Snälla hjälp mig..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Pellets Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 För det första . du måste inaktivera din shop.. men detta har du väl redan förstått?? Sedan för det andra..Jag tror OBS.. Tror att du inte kan göra detta via denna modul i denna version. Har själv på min andra site 1.4.4.1.. och inte lyckats med detta.. Kommentera gärna.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimykimy Posted May 17, 2012 Share Posted May 17, 2012 jag får det inte heller att fungera med autoupgrade, den är inte ens i närheten av att fungera. uppdatera manuellt är det som rekommenderas, vilket känns lite drygt i dagens läge... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommy Posted May 17, 2012 Share Posted May 17, 2012 Jag har precis uppgraderat och det mesta verkar gått bra. Men när jag ska återaktivera mina moduler i admin är sidan för moduler tom. DVS toppen och menyn laddas men sen är det blankt. Har någin sett detta förr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted May 20, 2012 Share Posted May 20, 2012 Förmodligen är det någon modul som ställer till det. Ändra filen config/config.inc.php från: @ini_set('display_errors', 'off'); till: @ini_set('display_errors', 'on'); Så kan du se eventuella felmeddelanden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts