sydboen Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 ak hvor pokker er det nu man indstiller levetiden for cookie :-) har totalt glemt det Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 Backoffice --> Preferences Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted April 8, 2012 Author Share Posted April 8, 2012 hmm jeg kan virkelig ikke finde den Link to comment Share on other sites More sharing options...
pbo Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 Hej Back-office og klik på opsætning - er startsiden her. Se vedhæftede billede Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted April 9, 2012 Author Share Posted April 9, 2012 Hold da op - så kan jeg bedre forstå jeg ikke kan finde denne opsætning da disse 2 bokse ikke er der ??? Er der nogen der har oplevet det, og kan disse komme tilbage? jeg anvender version 1.4.0.17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Jeg anvender version 1.4.2.5 og jeg har heller ikke muligheden for at angive cookies levetid, så det må være tilføjet i en af de nyere versioner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts