MarkeY Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 Hallo, Ik ben bezig met de layout aan te passen van mijn site en kom er nu even niet meer uit. Ik wil op maintenance.tpl het aanbiedingenblok plaatsen maar zonder de werkende links. zodat de klanten alleen kunnen zien wat er in de aanbieding is maar er niet op door kunnen klikken en zo verder in de site komen. Ik heb geprobeerd om blockspecials.tpl te kopieëren/includen maar dan blijft er staan dat er geen aanbiedingen zijn terwijl die er wel zijn. ik heb versie 1.4.2.5 Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 het is me niet heel duidelijk wat je wil , kun je de links niet uit het aanbieding-blok halen ( .tpl ) ik heb zelf niet de ver. 1.4.2.5 maar zal niet uitmaken Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkeY Posted April 8, 2012 Author Share Posted April 8, 2012 In de shop zelf kun je op de titel van het aanbiedingenblok klikken waardoor je naar de pagina van de aanbiedingen gaat. ook kun je in het blok op het product klikken waardoor je naar de product details gaat. Ik wil het blok op de pagina maintenance hebben, maar omdat de winkel dan in onderhoud is wil ik niet dat de klanten kunnen doorklikken. Als ik het tpl bestand (blockspecials.tpl) kopieer naar het bestand maintenance krijg ik de melding te zien dat er geen aanbiedingen zijn. Ik heb een paar aanbiedingen aangemaakt die hij in het block zou moeten laten zien maar dat gebeurd niet. Het probleem is dat ik niet weet hoe ik het voor elkaar krijg om toch die aanbiedingen te laten zien. en dat ik de melding alleen krijg als er echt geen aanbiedingen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 De pagina/ maintenance.tpl mist de vitale "onderdelen" om je blok te laten werken , tenminste zo zie ik het nu Het zal wel aan te passen zijn maar hoe en wat weet ik op dit moment ook niet Kun je de aanbiedingen niet in het blok maintenance zetten , of zijn dit er veel ? verder is dit toch maar iets tijdelijks Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkeY Posted April 8, 2012 Author Share Posted April 8, 2012 Het zijn maar een paar aanbiedingen, dus het is mogelijk om het met de hand te doen. maar voor het gemak is het beter om een blok te hebben. Het moet een stimulans zijn voor als de shop tijdelijk niet beschikbaar is dat de klanten wel terug komen. Ik zal er eens verder mee gaan stoeien. als ik er uit ben laat ik t wel weten. Bedankt voor t meedenken en de snelle reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 Het zijn maar een paar aanbiedingen, dus het is mogelijk om het met de hand te doen. maar voor het gemak is het beter om een blok te hebben.Het moet een stimulans zijn voor als de shop tijdelijk niet beschikbaar is dat de klanten wel terug komen. Uiteraard is het handig als dit auto. zou gaan, als je de broncode van de maintenance pagina bekijkt en die van een "gewone" pagina zie je genoeg..maar niks is onmogelijk ! Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts