Alldo Group Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Hej alla! Har råkat ut för ett udda fel tror jag. Sökfunktionen returnerar inga resultat alls. Varken Ajax eller standardsök. Jag har provat att indexera produkter samt återskapat hela indexet i BO. Efter detta är båda tabellerna search_index och search_word helt tomma i alla fall?! Ni kan prova på länken som finns i signaturen. Gäller den gröna sidan. Tack på förhand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Fungerade bra för mig att söka på foto i butiken på tavelram. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alldo Group Posted April 5, 2012 Author Share Posted April 5, 2012 Var lite ivrig, så jag körde ett engelskt cross post-inlägg också på http://www.prestashop.com/forums/topic/163074-search-broken-both-ajax-and-normal-search/page__p__793991 Hoppas ingen blir arg för detta Kan kanske vara ett ämne för en buggrapportering? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alpis Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Fungerar inte för mig heller.. den hittar inget.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts