camgalou Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Hej, Jeg er helt ny mht. Prestashop og følger ihærdigt de mange guldkorn der kommer herinde :-) Jeg er ved at gøre en shop klar til åbning, og har installeret en template, der bruger TM Footer Links. Mit problem er, at disse ikke bliver oversat. Jeg har installeret så shoppen kører på både dansk og engelsk, og det fungerer fint, det eneste jeg ikke kan få til at virker er links i footeren. Teksterne bliver godt nok oversat når man klikker på linket, men selve titlen på linket står på engelsk. Jeg kan ikke gennemskue, hvorfor de ikke bliver oversat. Er der nogen der har et godt forslag? (Min shop er ikke live endnu, så jeg ved ikke lige hvordan jeg kan lægge et link) Mvh Camgalou Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Tjek under Tools - Translations - Modules Translations (tror jeg den hedder på engelsk). Søg efter TM Footerlinks på siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camgalou Posted April 9, 2012 Author Share Posted April 9, 2012 Tak for hjælpen. Det virkede :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts