mik Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 jeg kan ikke rigtigt finde ud ad hvilken drop menuen der skal bruges til min webshop der gør den overskuelige min side det er denne her strip shop Mit største problem lige nu er overskueligheden på siden Jeg tænker noget ligne som dette her herre kostumer Police Falck reder Med mere Kvinde kostumer sygeplejerske racer pige Med mere stripper pole stænger og tilbehør gul stang creme grib shorts med mere Andre moduller så , men alle samme er flere af hvilken virker bedste på en danske side prestashop jeg regner derved med mange vare i webshoppen Desuden søger google plus logo Modul let flytte produkter Slette let Ordne duplikat på siden , produkter vises flere gange lige nu Rabat moduler let oprette produkter Alle ideer er velkommen jeg vil have min webshop at det er let som overhovedet muligt som det kan lade sig gøre at vedligeholdende webshoppen Link to comment Share on other sites More sharing options...
mik Posted April 2, 2012 Author Share Posted April 2, 2012 Shoppen har også en advarlse den siger den mangler et modul den laver duplikat , dereved mangler et godt modul der hvilken være godt til at løse dette problem , vis en kan løse alle mine problemer giver jeg selvfølgelige nogle kroner men jeg vil meget gerne holde mig under 10.000 kroner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Svar sendt på PB modtaget på Amino.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Lige vedr. denne "Shoppen har også en advarlse den siger den mangler et modul den laver duplikat , dereved mangler et godt modul der hvilken være godt til at løse dette problem" Det er din canoniske URL, der ikke er sat rigtigt op. F.eks. har du sat shoppen til at svare på www.domain.dk men i dit backoffice står shoppen til domain.dk (uden www) dette kan give DC. men det handler blot om opsætning og der skal ikke noget modul til dette. Din shop laver muligvis DC på produktsider, men det er en anden problematik i givet fald. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mik Posted April 5, 2012 Author Share Posted April 5, 2012 Svar sendt på PB modtaget på Amino.dk jeg har svaret i forummet igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts