ebuch Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Hej håber nogle kan hjælpe, mit problem er når jeg bestiller en gratis bare sender den mail med PDF faktura som den skal, men når jeg tester men en vare der koster penge kan jeg ikke få den til at sende en PDF fakture ? hvad er fejlen ? m.v.h Elias Buch Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Hvilken version af PrestaShop benytter du? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
ebuch Posted April 2, 2012 Author Share Posted April 2, 2012 1.4.7 .. og det her er under test med bankoverførsels Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Det er rigtigt, det virker ikke, når man ændrer status til betaling modtaget fra Back Office. Normalt sker det via classes/PaymentModule.php, når kunden betaler via PayPal, Quickpay, Epay etc. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
ebuch Posted April 4, 2012 Author Share Posted April 4, 2012 Så hvis jeg tester det med qucikpay, så vil det virke som det skal ? m.v.h Elias Buch Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Ja, så burde det virke. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
ebuch Posted April 4, 2012 Author Share Posted April 4, 2012 okay tak for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts