Peter Pastoor Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Hallo, Ik heb mijn site verknooid met vertaling en daardoor doet mijn webwinkel het niet meer. Ik heb het nederlandse taalbestand verwijderd en nu is heel mijn site van slag af. Ik heb hem nu op de onder constructie-modus. Heb het weer geüpload en het dutch staat gewoon bij languages maar hij doet het gewoon helemaal niet meer. Ook niet meer in de Engelse modus. Alvast heel erg bedankt!! Ik heb hoster al gevraagd of hij backup terug wil plaatsen van afgelopen nacht. Dit gaat hij doen maar ik hoop dat ik het zelf nog op kan lossen. Jullie zouden me zo helpen. Heb er gewoon buikpijn van..... EDIT- Backup is teruggezet en het lijkt bij iedereen te werken behalve bij mijzelf. Heb cache en dergelijke helemaal geleegd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted April 1, 2012 Author Share Posted April 1, 2012 En hij is weer offline..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted April 1, 2012 Author Share Posted April 1, 2012 Hij is voor iedereen weer te zien hoe het moet behalve nog steeds voor mij..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Probeer eens een andere browser en gooi met bijvoorbeeld ccleaner je hele cache eens leeg. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted April 2, 2012 Author Share Posted April 2, 2012 Alleen met Google chrome zie ik hoe het moet zijn. Firefox en IE geven het fout weer. Ccleanner zal ik vana eens proberen. Alleen met Google chrome zie ik hoe het moet zijn. Firefox en IE geven het fout weer. Ccleanner zal ik vana eens proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted April 2, 2012 Author Share Posted April 2, 2012 Ccleaner heeft gewerkt. Ik zie nu alles weer goed. Bedankt jongens! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts