m k Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Er der nogen der kender til et godt og gratis modul til rotation af fremhævede varer el. lign på forsiden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 De eneste gratis moduler jeg har fundet, er irriterende at opdatere - så kan man vurdere, om gider det, eller om man vil betale f.eks. 30 Euro for et modul der bare virker. Jeg bruger DS superslider Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Der er et gratis modul her hvor du kan vælge mellem flere forskellige visnings muligheder.. bla med kort tekst om varen virker fint og du bestemmer selv hvorfra den skal tage varene fra kategorier.. eller alle vare. https://sites.google.com/site/phrasespot/home/modules/random-featured Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
m k Posted April 1, 2012 Author Share Posted April 1, 2012 Super. Tak for forslagende, jeg tjekker lige begge dele ud! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts