PeerHolm Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Måske et dumt spørgsmål.... Når en kunde, under en given vare trykker på knappen "giv mig besked når varen er på lager", hvor sendes den besked så hen? I min naivitet troede jeg at beskeden blev sendt til shoppens mail og kunne ses under "beskeder" i kundeservice, men nej. Jeg har forgæves ledt efter opsætning af denne funktion, så jeg kunne se hvor beskeden sendes hen, og evt. rette det til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Det gemmes i en tabel i databasen. Prøv at kigge på det modul, jeg har lagt ud til formålet: statsoos. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
arlo Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Hej Presta-dyr Ved du hvilken fil man skal rette i for at finde [email protected] i input feltet? Da er noget javascript automessage på.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Er det noget, du ser i statsoos? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Se denne gamle tråd - bemærk det er version 1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts