Peter Pastoor Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Hallo Men kan in 1 keer niet meer bestellen zonder account. Als men alle gegevens ingevuld heeft en ze klikken op verder dan krijgt men de melding dat de voor- en achternaam niet ingevuld zijn. Heb al lopen zoeken op het forum maar kan niks vinden. Hopelijk hebben jullie de oplossing. Heb het met redelijke spoed nodig. Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 Heb de mogelijkheid nu even uitgeschakeld btw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Die bug ? heb ik een tijdje geleden ook ontdekt,. Wat een oplossing is , is de namen handmatig intypen, deze fout komt als je het Automatisch aanvullen gebruikt van je browser, is dat bij jou ook zo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 Geen idee hoe dat gebeurt bij de klant. Deze meneer klonk wat ouder dus ik denk dat die alles gewoon via pc handmatig invult en heb anderen gevraagd en bij hen doet hij precies hetzelfde. De gegevens van de klant komen trouwens wel in de admin te staan alleen men ziet die foutmelding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 Nu krijg ik helemaal een foutmelding als men doorklikt nadat men alle gegevens heeft ingevuld bij het bestellen zonder account.... begin er een beetje moedeloos van te worden..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Nu krijg ik helemaal een foutmelding als men doorklikt nadat men alle gegevens heeft ingevuld bij het bestellen zonder account.... begin er een beetje moedeloos van te worden..... je kan het zelf toch ook eens testen , eventueel kan het nog aan het soort browser liggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 Ik zit nu ook achter de pc en heb het ook al meerdere keren getest op verschillende browsers. Allemaal krijg ik nu een foutmelding over het doorschakelen enzo.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Ik zit nu ook achter de pc en heb het ook al meerdere keren getest op verschillende browsers. Allemaal krijg ik nu een foutmelding over het doorschakelen enzo.. ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 ik kom er gewoon doorheen ...Frens test http://www.amerikaansewinkel.nl/webshop/nl/order?step=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 Zie http://www.amerikaan...t_bestellen.jpg Daar kom je op als je wilt bestellen zonder account en dan op verder drukt. En dat is in Firefox. In IE laadt het heel lang en dan: De webpagina kan niet worden weergegeven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Zonder account bestellen kom ik bij jou niet tegen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 Ik heb het nu weer uitgeschakeld omdat het niet werkte en mail krijg van mensen. Ben bijna bang dat ik over moet gaan stappen nogmaals van software.......het gaat van probleem naar probleem :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Ervan uitgaande dat je versie 1.4.7 gebruikt: het redirect probleem is bekend en treedt op wanneer je de 5-staps checkout aanbiedt i.c.m. de gast checkout. Oplossing vind je in deze topic (scroll door naar mijn antwoord in post nr. 18): http://www.prestasho...-omleidingslus/ Maar weet niet of dat ook het probleem zoals vermeldt in je eerste post oplost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 (edited) Met deze gedachte kom je niet verder............je moet het oplossen ! Is bedoeld als reactie op post #12 ...AKJV kwam ook bijna gelijktijdig met een antwoordt Edited March 29, 2012 by Frens (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 Ok bij mij werkt dat. Ik ga nu even de klant opbellen om te kijken of hij het weer kan proberen. Ik laat het jullie weten. Alvast heel erg bedankt! Super. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 Met deze gedachte kom je niet verder............je moet het oplossen ! Is bedoeld als reactie op post #12 ...AKJV kwam ook bijna gelijktijdig met een antwoordt JHe hebt natuurlijk helemaal gelijk maar soms als alles tegen lijkt te zitten ga je zo reageren. Zou je het nog eens willen proberen? Ik heb jouw test account verwijdert dus als het goed is kun je weer testen. Thnx. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 Enige wat hij nu nog aangeeft is dat als je dhr/mvr niet invult, dat hij aangeeft dat de achternaam niet ingevuld is. Maar er is te bestellen iig weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Het werkt bij voor en achternaam , maar alleen handmatig intypen , als je auto invullen gebruikt komt foutmelding Mijn browser; Chrome 17.0.963.83 m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts