[email protected] Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Beste lezer, Wanneer ik bij de korte beschrijving iets invul laat de TINYMCE niks zien, terwijl er wel wat instaat. Bij de gewone beschrijving daar kan ik normaal tekst invoeren en wordt ook in de TINYMCE getoond. Dit gaat om wanneer ik een product aanmaak in de categorie. Heeft iemand een idee? Met vriendelijke groet, Bernardo Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat dit alleen gebeurt in een bepaalde browser. Welke browser gebruik je? En kan je dit ook in een andere browser testen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted March 27, 2012 Author Share Posted March 27, 2012 Dat klopt, het werkt gewoon in andere browsers. Het enige browser die hier een probleem op geeft is Firefox. Is hier eventueel een oplossing voor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Dit probleem is bekend en de Prestashop ontwikkelaars werken aan een oplossing. Hier is een andere (Engelstalige) topic waarin dit ook wordt besproken: http://www.prestashop.com/forums/topic/160819-are-you-having-problems-editing-your-short-description/ Voorlopig dus een andere browser gebruiken voor je beheersysteem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted March 27, 2012 Author Share Posted March 27, 2012 Bedankt steeds voor je snelle reactie AKJV. Gelukkig dat het een bekend probleem is en dat ze er mee bezig zijn om het te verhelpen. Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gegbike Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Firefox en Prestashop gaan volgens mij niet zo goed samen. Bij ons laat hij de frontpage (www.gegshop.nl) niet zien, terwijl deze in IE en Chrome gewoon zichtbaar is. Tres weird. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 De admin geeft bij ons idd ook problemen nu in Firefox. Hoop dat ze het snel oplossen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts