Martin Hedegaard Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Jeg leder efter et artikel eller blog... Er der nogen af jer, som kan komme med en anbefalding på et modul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Wordpress blog er et godt bud - jeg kender ikke til nogen artikelmoduler (dermed ikke sagt, at de ikke findes). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Der findes et artikel modul, jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad det hedder, men man kan købe det i addons. Jeg synes ikke det er specielt optimalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 Du kan tage et kig på dette modul: http://www.prestashop.com/forums/topic/139638-module-free-blog-module-a-usefull-prestashop-module/page__st__140__p__787634__hl__blog__fromsearch__1?do=findComment&comment=787634 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts