Casper Blom Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Hej PS-brugere..Jeg har et par forskellige små problemer med Prestashop, som jeg håber I kan hjælpe med.1. Oversættelserne. Jeg har forgæves, nu prøvet at rette det mange gange i Tools, og så Translations, men det er som om den ikke opfanger det? Det er ret skidt, for halvdelen af min side er dansk, og resten engelsk..2. Kundeinformation når de udfylder det, bliver de bedt om fx. at udfylde køn, og andre ting. Det mener jeg ikke er relevant for mit site, hvordan sletter jeg i det step? - Og er det evt. muligt at slette hele brugeoprettelse-delen?3. Nyhedsbrev. Hvordan gør i med dem? Jeg har jo en masse emailadresser nu, men hvordan får jeg nemmest skrevet til dem?Håber i har nogle gode svar Casper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
griebel Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 1) Check din rettigheder på dine mapper med sprog filer, chmod til 7772) ret i din template, og nej bruger skal oprettes3) brug evt. phpmynewsletter, også opensource, til at sende ud til dine kunder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Blom Posted April 4, 2009 Author Share Posted April 4, 2009 Hej.Tak for svaret.Hvordan tjekker jeg rettighederne?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 1) check din server for om den har installeret suhoshin patch. Der filtreres store variable fra. Hvis du hoster på gigahost kan du selv slå det til og fra igennem kontrolpanelet - jeg ved ikke med andre udbydere stiller samme funktionalitet til rådighed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Blom Posted April 11, 2009 Author Share Posted April 11, 2009 Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde det hos Gigahost? Kan du guide mig igennem evt.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted April 11, 2009 Share Posted April 11, 2009 kan da prøve Gå ind under domænet, klik på "PHP-opsætning" i toppen, klik på "Skift PHP-indstillinger (php.ini)" nederst, find følgende indstillinger og sæt dem til 10000 : "suhosin.post.max_vars" "suhosin.request.max_vars"klik på skift opsætning og test at du kan rette i sproget og at den samtidigt gemmer det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Blom Posted April 13, 2009 Author Share Posted April 13, 2009 Så virker det!Tak Ved du så hvordan jeg retter i templaten, så jeg fjerner nogle af de ting, der skal bruges i forbindelse med kundeoprettelsen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts