allog Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Hej Jeg kan ikke få email funktionen til at virke.. dvs der ikke bliver sendt emails til kunder, når der er lagt en ordre.. inde i BO -> indstillinger -> email. er der valgt brug PHP() funktionen. men den virker ikke.. får fejlen F ejl: Check din opsætning Sending failed using mail() as PHP's default mail() function returned boolean FALSE. og sætter jeg min egen SMTP op vil den heller ikke... hvad er der lige galt..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Mange servere kræver, at afsender-e-mail-adressen skal tilhøre det domæne, der sendes fra. Er det opfyldt? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
allog Posted March 26, 2012 Author Share Posted March 26, 2012 Det hjalp på det.. ved at tilføje min egen smtp oplysninger med det samme domæne som shoppen ligger på hjalp på det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts