xidor Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Tjenare, Ett problem uppstod när jag bytte adress under Preferences/SEO & URLs. Fungerar till en början, när jag loggade in i backoffice efter ett tag lyst URL-omskrivning rött, dum som jag var tryckte jag på Generera .htaccess. Efter det fungerar ej hemsidan, men kommer fortfarande in i Backoffice. HJÄLP /Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxa Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Döp om den till old.htacces eller liknande och se om det fungerar igen. (glöm inte forcera smarty för att ladda om allt och slippa catchproblem). Gör backup och försök generera en ny. Testa mellan inställningar. Om du inte använder apacheserver så kan du inte köra med rewriten. Edit: Ta bort din länk i tidigare inlägg, den går till din BO och är en länk du inte bör lägga ut på forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xidor Posted March 22, 2012 Author Share Posted March 22, 2012 Hej och tack för hjälpen maxa, Dock har min dator spärrat min egen hemsidas url ?? Men kommer in i BO ?? Något som har tips vad som kan hänt ? Rensat historik, cookies osv. Ni kan kolla om ni kommer in, www.netflies.se Mvh Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
xidor Posted March 22, 2012 Author Share Posted March 22, 2012 Missade att kryssa ur rutan "spara information om favoritwebbplatser" så nu fungerar den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts