maxa Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Jag skulle vilja infoga en bild i min produktbeskrivning, sen när någon klickar på bilden så skall en popup-ruta (gärna fancybox/lightbox-liknande) med en beskrivande text visas. Texten kan jag definera i en html, php eller vad som nu behövs men hur i hela friden får jag det att fungera? Jag är inte riktigt vän med tinymce och den verkar sabba alla mina försök. Provade tinymce:s länkval med "popup" men den verkar bara vilja öppna min länk i ett nytt fönster ändå. Nån som vet hur jag skall få till det här? Behöver tyvärr olika texter för olika produkter så jag kan inte hårdkoda det utanför tinymce vad jag vet. Mvh /Max Link to comment Share on other sites More sharing options...
popres Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 hittade du nån lösning ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxa Posted March 21, 2012 Author Share Posted March 21, 2012 Nope :/ Postade precis här också: http://www.prestashop.com/forums/topic/161352-lightbox-dosnt-work-from-product-description/ Du råkar inte ha något bra tips på vad tusan jag gör fel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts