Peter Pastoor Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Wij hebben dus een beveiligde server. Deze werkt zoals het moet werken. Wij gebruiken ook de module Facebook en Twitter 8 in 1. Deze werkt nu gelukkig ook helemaal zoals het moet werken. Maar nu het volgende: In IE krijg ik, als ik op pagina's kom waar SSL ingeschakeld wordt, telkens de melding dat alleen veilige inhoud wordt weergegeven. Hij haalt dan het blok van Twitter en Facebook weg. Die zijn van een externe site en dus blijkbaar niet veilig. Dit jaagt mensen weg. Ik wil dus eigenlijk die twee dingen wel behouden maar ook niet die melding ontvangen. Is hier een oplossing voor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Als ik het goed heb, bieden Twitter en Facebook tegenwoordig toch ook https URLs voor implementatie op een website, toch? Kan je dan die links niet gebruiken voor je feeds? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts