Morten_DK Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Email der sendes til kunden er underlige. Har prøvet med eller uden html i mail ..... også indstillingen "begge".Eksempelvis når man skal skrive en besked til en kunde der har bestil en vare ..... "Desværre varen er ikke på lager ...." så kommer der en blank email (Mozilla Thunderbird) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Har ikke oplevet lignende problemer, Bruger Microsoft outlook, og har også tjekket i Gmail? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Jeg vil ikke anbefale at nogen downloader den fil der! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 Hej MortenJeg prøvede noget lignende - Jeg nåede så langt at det er i Mails katogorien inde bagiJeg installedrede min shop forfra og så var problemet løst Men underligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 Prøv at overskrive mail filerne i /mails/dit_prog_fx_da/ med de originale mail filer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts