Morten_DK Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Hej alle i dette forum - jeg er helt ny til PrestaShop - jeg har et dumt spørgsmål (måske) (jeg har læst rundt omkring i dette forum og kan ikke finde svar ..... så derfor:)Hvordan sætter man shoppens sprog kun til dansk og møntenhed kun til DKK? Et 2. spørgsmål:Er quickpay modulet en god stabil løsning til kortbetaling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Hej Morten_DKDu skal først oprette henholdsvis Dk sprog, derefter importere Dk sprog pakke. Du skal også oprette DK Kr møntfod/Valuta før du kan vælge det.Hvis det stadig er volapyk så skriv igen. så guider jeg dig igennem det Quickpay. Ja/Nej. Bruger selv Quickpay i min "gamle" shop, og i den nye shop (Prestashop) har jeg valgt ePay som betalingsmodul. Need i say more ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten_DK Posted April 1, 2009 Author Share Posted April 1, 2009 Hej CompulandTak for dit svar .... jeg fandt selv løsningen men nåede ikke at rette det her i forumet ..... du er sgu hurtig 1000 tak...... ePay...... er nok et godt valg ..... vil jeg tro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Det var så lidt Morten.ePay, det virker, og de er flinke til at hjælpe og hurtige på aftrækkeren ( ikke helt uvæsentligt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
botc Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Nogen der ved hvordan man får "kr 100,00" til at blive "100,00 kr" som jo er den optimale løsning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Ja den løsning vil jeg også gerne kunne gøre brug af. Det er jo lidt tydeligt nogle stedet at det er et udenlandsk system som "vi" bare laver om til dansk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatc Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Lige et enkelt tips her på sidelinien, bare så I ikke skal rette det 2 gange.PBS forlanger at den danske møntsort SKAL stå som "DKK" Træls på godt jysk, for det ser sgu dumt ud og giver lidt bøvl med afstande i kurve (som jeg snart skal kigge på !)/Henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts