jan58 Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Hej, Prestasdhop ver. 1.4.7.0 Jeg sidder og arbejder på en butik, hvor jeg har flyttet mysql og PS fra kidsinc.dk til kids-inc.dk og tilgangen til BO fungere fint, men når jeg ønsker at se butikken eller kalder den i URL'en så returnere den kidsinc.dk Jeg har rettet i config/settings.inc.php med de nye database oplysninger. Skal der rettes i mysql inden genindlæsning? Håber nogen har et svar. Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Det er fordi man i version 1.4 kan angive shoppens URL som kanonisk URL, så her står der sikkert kidsinc.dk og så bliver du redirectet til den. Det skal rettes under Indstillinger - Metatags. Muligvis skal din .htaccess fil også genereres igen for at SEO-venlige URLs virker Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan58 Posted March 15, 2012 Author Share Posted March 15, 2012 Hej jojoba, Der tror jeg du har helt ret. Det får jeg prøvet og vender tilbage. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts