Krogfelt Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Jeg vil høre om I kan give mig et svar på, hvad jeg gør forkert, eller mangler at gøre på ved problemstilling. Fejlen kom ved at jeg var inde i min back-end og rette i SEO/URL opsætningen og i boksen hvor ens index.php fil skal ligge der skrev jeg følgene: ftp://luksustasker.d..._html/index.php Hvor der før kun stod "/" inden jeg startede. Efterfølgende virkede min www.luksustasker.dk hjemmeside ikke længere. Jeg rettede så fejlen tilbage så der igen stod "/" som inden jeg rettede det til, trykkede GEM men stadigvæk virkede min hp ikke. Nu da jeg prøver at logge ind på min hjemmeside efter jeg havde ændret i SEO/URL indstillingerne popper en FPT login frem, og vil ikke logge mig på. Den bliver ved at siger pass er forkert. Jeg har ikke ændret på noget og kan sagtens logge på min ftp via FlieZilla. I boksen står der" Du skal logge ind via "FTP://luksustasker.dk" og et sted hvor jeg kan skrive password i " Efter 15 gange med annuller, kommer der en ny boks frem: Fejl: " 530 Login connect " Håber i kan hjælpe mig med at komme ind på min webside igen? Mvh. Jesper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Mit bedste bud er at uploade backup af config/settings.inc.php filen (evt. lige omdøbe den nuværende inden) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts