Schwensen Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 Jeg er ved at lave en shop, men er stødt på et problem, som jeg ikke har kunne finde svar på. De fleste af mine produkter er ikke på lager, men de kan stadig bestilles. Hvis man ser på oversigten af produkterne, så står der ud for alle, at de er på lager, men så snart man trykke ind på et enkelt produkt, så står der "Bestillingsvare", som jeg har bedt den om at skrive. Det næste problem i samme kategori. Jeg vil gerne have at leveringstiden bliver længere end de sædvanlige 1-2 dage, når nu det er en bestillingsvare (selvfølgelig). Jeg synes ikke at kunne finde løsningen på de to førnævnte produkter, og håber nu på hjælp fra jeres kloge hoveder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schwensen Posted March 14, 2012 Author Share Posted March 14, 2012 Ingen der kan hjælpe mig med sådan en rookie fejl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipsie Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Kan man være heldig at der er nogen som måske kan hjælpe med det nu? Sådan 3 år senere? Måske du fandt en løsning @Schwensen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Måske, men det kræver, at du lige oplyser nogle basale ting - se forsiden for retningslinjer. Opret gerne en ny tråd med din version i overskriften og så skal vi gøre vores bedste for at hjælpe. Denne tråd er 3 år gammel, så den er vidst ikke værd at skrive videre i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts