DanielBN Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 jeg kan ikke få lov at gennemføre en handel som gæstekunde når jeg bruger "5 trins tjek-ud" men ændre jeg dette til 3 trins så virker det fint. bruger version 1.4.7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Det er en kendt bug i version 1.4.7 - der findes en løsning i bugtracker, prøv at søge der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted March 8, 2012 Author Share Posted March 8, 2012 syntes jeg har ledt rundt derinde, kan der evt gives et hint til hvordan man finder noget specifikt derinde, syntes at når jeg søger så kommer der bare rigtig mange emner op som på ingen måde har relavans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 Ja, der kommer rigtig mange emner op, og dem læser man så, indtil man finder en løsning (jeg har ikke andre fremgangsmåder). Men her er linket serveret på et sølvfad: http://forge.prestashop.com/browse/PSCFI-4880 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted March 8, 2012 Author Share Posted March 8, 2012 fandt dette. og nu virker det.. Unofficial solution is here: open file controllers/OrderController.php and delete line 110 ($this->_assignAddress() After deleting everything will work. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts