m k Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Jeg er i tvivl om jeg skal bruge redirect. Jeg kan tilgå mit domæne både med og uden www. Dog forsvinder www. igen når jeg bruger den version. Betyder det at jeg bliver omdirigeret fra www.mitdomæne.dk til mitdomæne.dk uden at jeg selv har gjort noget?? Se gerne www.vendbeat.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Umiddelbart ser det ud til at www. bliver redirected til uden www. Nu ved jeg ikke hvad version din shop kører, men i ver. 1.4.x kan du lave det selv i BO, hvilket nok er dit tilfælde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Jeg er i tvivl om jeg skal bruge redirect. Jeg kan tilgå mit domæne både med og uden www. Dog forsvinder www. igen når jeg bruger den version. Betyder det at jeg bliver omdirigeret fra www.mitdomæne.dk til mitdomæne.dk uden at jeg selv har gjort noget?? Se gerne www.vendbeat.dk Dit domæne med www redirecter til domænet uden www - så du er ikke i fare for duplicate content. Det er kun, hvis domænet svarer på begge versioner, at man har et problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m k Posted March 8, 2012 Author Share Posted March 8, 2012 Super - tak for hjælpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts