jgk-dk Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Hej Jeg har mistet muligheden for at ændre status på ordren efter en opdatering ligesom varer ikke mere vises hvad er der galt her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Det er umuligt at svare på, når du ikke engang vil besvære dig med at beskrive, hvad din opdatering gik ud på, og hvilke fejl du får. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted March 10, 2012 Author Share Posted March 10, 2012 Opdateringen var fra version 1.3.4.0 til 1.3.7.0. Jeg ikke ændre status på varen fra "afventer betaling" til noget andet (sendt e.lign.) Den købte vare vises heller ikke mere.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Skal lige forstå dig ret - har du opgraderet til version 1.3.7.0 - eller mener du version 1.4.7.0? (det andet giver nemlig ingen mening). Uanset hvad skal du slå fejlmeddelelser til - dette er beskrevet et utal af gang i forum, senest af Presta-dyr for et par dage siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Hvorfor skulle det ikke give mening, at opgradere fra 1.3.4.0 til 1.3.7.0? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Fordi det i min verden ville være spildt arbejde ikke at opgradere til version 1.4.7, så man får de nye funktioner med. Men det er måske bare mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Det er jo en lidt større omgang at gå fra 1.3 til 1.4. Bl.a. kan man ikke umiddelbart bruge sit theme. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Det er jo en lidt større omgang at gå fra 1.3 til 1.4. Bl.a. kan man ikke umiddelbart bruge sit theme. /Kjeld Enig, men når først ens theme spiller med 1.4 ville jeg ikke betænke mig. Jeg er rigtig glad for at have lavet denne opgradering både mht. perfomance, men også funktionalitet - derfor ville jeg aldrig bruge tid på at opgradere til versioner før 1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts