DanielBN Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 kan man rette bredden på "boksen kategorier" eller kan man evt rette den generelle brede på de moduler som bliver placeret i venstre side af shoppen? er det noget der er muligt at gøre selv, eller laver det rod i en hel masse ting Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Det kan du rette i din global.css.. Det er rent nemt at finde den nøjagtige kode ved at benytte sig af f.eks. FireBug (Mozilla) /Napz Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted March 6, 2012 Author Share Posted March 6, 2012 har nu "leget lidt rundt" med firebug. har kan jeg også sagtens finde stedet jeg, via firebug skal ændre i koden, men hvordan er det lige jeg finder samme sted i filen global.css Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Du søger i din global.css (hvis det er den fil) om den block, eller hva nu firebug viser dig at kategori modulet hører til. Altså hedder den #right_column div.block eller noget lignende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Firebug viser dig faktisk både hvilket stylesheet samt linie du skal rette i - det kan ses ude til højre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted March 7, 2012 Author Share Posted March 7, 2012 har set flere herinde beskrive at man kan se hvilken linie man skal rette i, kan også sagtens se linierne i firebug, men når jeg åbner filen i eks notepad eller lignene. så kan jeg ikke se linie nr. hvilket program bruger i til at redigere disse filer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Jeg bruger personligt Notepad++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Jeg bruger Dreamweaver, men notepad++ er også rigtig godt. Faktisk kan du i den alm. notesblok også gå til en bestemt linie - det gør du ved at vælge Rediger og Gå til (eller CTRL+G) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted March 7, 2012 Author Share Posted March 7, 2012 forsøger mig med at installere notepad++ men genialt tip du kom med der omkring notesblok. tak for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts