keerik Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Hej! Köpte Prestaworks Paysonmodul, eftersom jag ledsnade på att vänta på Paysons egna modul. Men nu till min fråga: Hur gör jag för att den skall kunna klämmas in mellan Varukorgen och Nyheter? Som det är nu så hamnar den liksom över Nyheterna!?? Gör jag en Live edit så går den fint in emellan modulerna, men själva bilden tar den ingen hänsyn till. Se här: http://www.4protect.se/butik/ Hur löser jag detta?? Är det ett fall för Prestaworks support? /Kenneth Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxa Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Hur lägger du in bilden? Använder du betalningslogoblock och lägger den på rätt ställe borde det fungera, men det där ser ut som att du gjort på något annat sätt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
keerik Posted March 6, 2012 Author Share Posted March 6, 2012 Jag tar bara modulen som Prestaworks har gjort och lägger den där. Den funkar om man har den längst ner.. Om man tar betalningslogoblocket, kommer det att fungera då? Jag menar, är inte logon kopplad till den modul man använder? P.S Nybörjare på denna shop.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxa Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 ahaaa Nja alltså betalningsmodulen bör du placera under "payments", den kommer då upp som ett betalningsalternativ i kassan. Kunden skall ju inte betala ute i webshopen utan först då de lagt saker i kundvagnen och gått till kassan. Vill du visa loggor för vilka betalningssätt du tar emot så att kunderna kan se det redan i webshopen så kan du enklast använda modulen "Betalningslogoblock" som du länkar till tex betalningsvillkoren eller dyligt (under konfiguration för den modulen). Lycka till mvh /Max Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts