steengod Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Hej, jeg har fået lavet ret meget ged i min butik, at jeg hellere vil starte forfra men gerne vil beholde de varer, billeder og handelsbetingelser osv jeg har lavet. Er det muligt det muligt at eksportere eller bare kopiere filerne og få dem ind i et ren installation? Håber i kan hjælpe. Hilsen Steen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Det er muligt at eksportere varer og filer og genindlæse - men frem for at kaste mig ud i en længere beskrivelse af, hvordan du gør det - så vil jeg anbefale dig at læse det blogindlæg jeg har lavet på prestatips.dk om, hvordan man laver en backup før man roder så meget i shoppen, at man er nødt til at starte forfra med en ny installation. Link to comment Share on other sites More sharing options...
steengod Posted March 3, 2012 Author Share Posted March 3, 2012 Det lyder jo godt. Kan man så bare undlade at indlæse shipping-delen? Det er nemlig den jeg har fået ødelagt mest. I forsøget på at have forskellig porto til forskellige lande. Hilsen Steen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Hvis du kun har "ødelagt" forsendelsdelen, så er der jo ingen grund til at starte forfra - du kan blot slette de ting, du har oprettet forkert under forsendelse og oprette dem igen. Jeg har netop skrevet et indlæg om, hvordan man opretter en testshop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts