DanielBN Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 er der nogle der ved hvilke filer man skal rette i for at fjerne feltet " mobil tlf" når man opretter en kunde konto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Er dette stadig et problem, eller er det løst med denne: http://www.prestashop.com/forums/topic/153342-l%C3%B8st-intet-mobil-nr-pa-ordrebekr%C3%A6ftelse/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted March 5, 2012 Author Share Posted March 5, 2012 nej jeg har stadig ikke fået fjernet feltet har forsøgt med at slette linien hvor "phone_mobile" indgår dette er forsøgt i flere forskellige filer i mit theme "prestashop" men løser ikke problemet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Nu skriver du ikke i hvilke filer, du har kigget. Men prøv at kigge under dit theme i filen authentication.tpl omkring linie 959-965 her skal du enten slette eller udkommentere <!-- udkommenter begynd --> udkommenter slut følgende <p class="text"> <label for="phone_mobile">{l s='Mobile phone'}</label> <input type="text" class="text" name="phone_mobile" id="phone_mobile" value="{if isset($smarty.post.phone_mobile)}{$smarty.post.phone_mobile}{/if}" /> </p> Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted March 7, 2012 Author Share Posted March 7, 2012 så hvis man skal udkommentere denne del vil man skrive: <!--p class="text"> <label for="phone_mobile">{l s='Mobile phone'}</label> <input type="text" class="text" name="phone_mobile" id="phone_mobile" value="{if isset($smarty.post.phone_mobile)}{$smarty.post.phone_mobile}{/if}" /> </p--> eller hvordan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted March 7, 2012 Author Share Posted March 7, 2012 har nu sat og rodet en del rundt med dette, og når jeg åbner theme i filen authentication.tpl har jeg kun 512 linier. og uanset om jeg sletter linierne eller udkommentere dem, så er feltet mobil stadig vist. hvad kan være gjort galt? skal det rettes andre steder også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted March 7, 2012 Author Share Posted March 7, 2012 læste lidt rundt på forum, og til info kan jeg oplyse at man også skal lave rettelserne i filerne address.tpl + addresses.tpl samt slette filerne i tools/smarty/cache + tools/smarty/compile (dog undtagen filen index) nu virker det for mig.. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Jeg kører version 1.4.4 måske er det derfor filerne ikke er ens? Men godt du fik det løst (og ikke mindst skrev her i tråden, hvordan du løste det) :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts