jensjakob.rasmussen Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Jeg har lavet min webshop, men den hedder www.abcdefgh.dk/prestashop. Hvordan sørger jeg for at den blot hedder www.abcdegfh.dk ? Tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Du flytter alt data i folderen prestashop til roden af din side.. Husk at rette i /config/settings.inc.php: define('__PS_BASE_URI__', '/prestashop'); til define('__PS_BASE_URI__', '/'); Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensjakob.rasmussen Posted February 29, 2012 Author Share Posted February 29, 2012 Tak for svaret. Hvordan finder jeg /config/settings.inc.php: Så jeg kan ændre følgende: define('__PS_BASE_URI__', '/prestashop'); til define('__PS_BASE_URI__', '/'); Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Posted March 1, 2012 Share Posted March 1, 2012 Tak for svaret. Hvordan finder jeg /config/settings.inc.php: Så jeg kan ændre følgende: define('__PS_BASE_URI__', '/prestashop'); til define('__PS_BASE_URI__', '/'); Du skal redigere i filen "settings.inc.php" som ligger i mappen "config" med et text værktøj, kan gøres direkt ved nogle hosts, ellers hent filen og gør det med notepad, og upload igen. - Per Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 1, 2012 Share Posted March 1, 2012 Du kan også rette det fra back office under "Preferences" > "SEO & URLs". Det fordrer dog, at settings.inc.php ikke er skrivebeskyttet. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts